Pošta Slovenije bo storila vse, da boste v vrsti namesto na vrsti

Dolge vrste se vijejo pred enotami Pošte Slovenije. Ne samo zaradi virusa, predvsem zato, ker so veliko manjših poslovalnic zaprli, jim skrajšali delovni čas, in še zmanjšali število zaposlenih. So pošte, kjer se ena sama gospa spopada z neskončno vrsto. 

Pošta Slovenije, običajen prizor

Kot strokovnjak za uporabniško izkušnjo vem, da morajo zaposleniti dobiti toliko boljša orodja, da opravijo delo še namesto odpuščenih, česar jim poslovodstvo Pošte Slovenije očitno ni priskrbelo.

Že nekaj tako preprostega, kot je poizvedovanje po izginuli pošiljki privede do popolnega kolapsa, kar sem povzročil ravno včeraj. 

Če želite poslati pripročeno pismo v Ameriko, vam je Pošta pripravila posebno spletno stran, kamor vpišete vse podatke. Dobite številko pošiljke.

S to številko greste na poštno enoto, gospa jo pretipka, natisne obrazec in zadeva je opravljena.

Odlično. 
(resnici na ljubo: če sem vse podatke vnesel doma, zakaj ne morem doma tudi plačati, natisniti črtno kodo in pošiljko vreči v poštni kontejner? In mi ne bi bilo treba na pošto.)

No, tista moja pošiljka pa se je nekje izgubila. 
 
Logično bi bilo, da ima tisti obrazec, ki sem ga že itak izpolnil, tudi gumb za poizvednico, češ, preveri, kje je moja pošiljka. Gumb bi se lahko pojavil po določenem času, recimo.
 
Gumba ni. Torej moram na pošto.
 
Predvideval sem:
  1. da grem na pošto s potrdilom o oddaji. Na njem je tudi črtna koda.
  2. gospa skenira črtno kodo
  3. odpre se ji izpolnjen obrazec, klikne gumb Poizvednica, in to je to.
Oh, kako sem se motil!
V resnici:
  1. gospa ne more skenirati, zato
  2. pretipka številko
  3. odpre se ji prazen formular, saj za poizvednico stoji povsem drug računalniški program kot za pošiljanje
  4. gospa pretipka vse podatke (čeprav jih tisti drugi program že vsebuje)
  5. če se zmoti, kar se, saj je pod pritiskom, mora tipkati znova
  6. podatkov je zelo veliko (in ponavljam, vsi so že v poštnem sistemu!)
  7. ko gospa končno pride do konca in hoče oddati podatke, se izpiše opozorilo "Error ...."
  8. gospa pogleda vrsto čakajočih v nedogled in mi obljubi, da bo obrazec izpolnila po službi
  9. kar res stori, saj mi naslednji dan poštar prinese potrdilo
Torej, če povzamem:
  1. Mag. Boris Novak, generalni direktor
  2. Mag. Andrej Rihter, član poslovodstva
  3. Vinko Filipič, član poslovodstva
niso sposobni plačati študenta računalništva, da bi jim sprogramiral prenos podatkov med dvema programoma oziroma prvemu programu dodal še gumb in funkcijo poizvednice. 
Vem, to bi očitno načelo dobiček.
Raje bodo še koga odpustili, da bodo vrste še daljše. In to v virusnih časih! Kakšna sramota.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Kako uničiti simbolno funkcijo

Kako štab našega predsednika sprejema odločitve? (mini drama)

Kdaj lahko nakupujejo upokojenci? Kot pravi Kacin ali Odlok?